» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
فناوری در کشاورزی احمد زینلی 1395/08/07 دسته بندی : کشاورزی 2

فناوری it در کشاورزی

فناوري اطلاعاتي (Information Technology) يکي از شاخه هاي جديد علم مي باشد که روشهاي گوناگوني را براي جمع آوري ، ارائه ،تبادل ، و بکارگيري بهينه اطلاعات ارائه مي دهد.  تعامل  IT با کشاورزي به تنظيم اقتصاد و بازرگاني و افزايش سطح اطمينان در بخشهاي مختلف کشاورزي از طريق افزايش و بهبود جريان اطلاعات کمک مي کند IT. ارتباط بسيار نزديکي با کشاورزي دقيق دارد و در پيشرفت و توسعه آن نيز سهم بسزائي داشته است

IT از ابزارهاي مختلفي براي پيشرفت و اجراء خود استفاده مي کند که از آنها مي توان به اينترنت ، پست الکترونيکي يا E-Mail ، GPS يا سيستم مختصات يابي جهاني و GIS يا سيستم اطلاعات جغرافيايي اشاره کرد . در کشورهايي مانند مالزي ، تايلند ، آمريکا ، هند تايوان و ... از IT  به وفور استفاده  مي شود . شرکتهاي بزرگ ي مانند ICT ، MSLL و  HLL هم اکنون منافع زيادي را از تعامل IT  با کشاورزي جستجو مي کنند.

اطلاعات موجب ايجاد رقابت شده و سرعت فروش در يک سطح ثابت را بهبود مي بخشد هرچند که روشهاي مختلف آن ممکن است در ابتدا هزينه بر باشد ولي از طرف ديگر موجب کاهش هزينه ها مي شود.


خرید و دانلود | 2,500 تومان
نوع فایل :پاور پوینت pptx | تعداد صفحات :10
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط