» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
برنامه هک و تقلب در بازیهای کامپیوتری بدون دانش فاطمه سعیدی 1396/10/14 دسته بندی : کامپیوتر 0
یک ابزار مفید برای تمامی گیمرهای حرفه ای جهان می باشد. که علاقه به پنهان کاری و تقلب در بازی ها را دارند. با این بازی می توانید بازی سازگار را هک کرده و از بازی ها لذت بیشتری ببرید. ریتم برنامه بدین صورت است که لیستی از موارد قابل هک بازی را برای شما نمایش می دهد و شما به حسب دلخواه خود می توانید مقادیر عددی آنها را تغییر دهید.
یک ابزار مفید برای تمامی گیمرهای حرفه ای جهان می باشد. که علاقه به پنهان کاری و تقلب در بازی ها را دارند. با این بازی می توانید بازی سازگار را هک کرده و از بازی ها لذت بیشتری ببرید. ریتم برنامه بدین صورت است که لیستی از موارد قابل هک بازی را برای شما نمایش می دهد و شما به حسب دلخواه خود می توانید مقادیر عددی آنها را تغییر دهید. ویژگی های کلیدی نرم افزار : – سازگار با اکثر بازی ها – امکان تغییر مقادیر عددی بازی ها – سازگار با بازی های مدرن – ایجاد ماژول های جدید برای تغییر راه در بازی ها – رابط کاربری ساده مناسب برای افراد مبتدی

خرید و دانلود | 7,000 تومان
نوع فایل :Pdf | تعداد صفحات :2
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط