» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
فرمان هیدرولیک احمد زینلی 1396/11/10 دسته بندی : پروژه و مقاله 0

فهرست

مقدمه

 تقسیم بندی فرمانهای پرقدرت از نظر محل قرار گیری یا محل نصب

 تقسیم بندی فرمانهای پرقدرت از نظر ساختار

  فرمان در حالت عادی

 فرمان در حالت تقویت

 فرمان پرقدرت در جعبه فرمانهای کشویی

مدارهای فرمان‌پایه در پنوماتیک،هیدرولیک و برق صنعتی

آشنایی با فرمان الکتریکی

سيستم فرمان برقي

سیستمهای فرمان هیدرولیکی

فرمان نیمه هیدرولیک

 منابع 

فهرست تصاویر 

فهرست

تصویر 1 سیستم فرمان الکتریکی

تصویر 2 اجزای سیستم فرمان الکتریکی

چرخاندن فرمان در خودروهایی که در جا ایستاده اند و یا خودروهای سنگین نیاز به صرف انرژی عضلانی زیادی دارد و برای راننده مشکل ساز بوده از تسلط راننده برکنترل و هدایت فرمان میکاهد. به همین منظور سیستمهایی طراحی شده اند تا در چنین مواردی به کمک راننده آمده و مانند بوستری در زمان نیاز راننده ( اعمال نیروی بیش از 15تا 20 نیوتن) عمل کرده و انرژی وارده به سیستم فرمان را افزایش دهد.

ž سالهاست که فرمانهای پرقدرت در خودروهای سنگین کاربرد داشته و در سالهای اخیر نیز در خودروهای سواری مورد استفاده پیدا کرده اند. قدرت مورد نیاز فرمانهای پرقدرت را می توان از هوای فشرده، دستگاههای الکتریکی و فشار هیدرولیک تأمین نمود که نوع هیدرولیک آن بیشتر رواج یافته است.

žدر فرمانهای پرقدرت هیدرولیک از یک پمپ روغن استفا ده شده است که بطور دائم کار می کند و در مواقع لزوم، از طریق مدارها و سوپاپهای موجود روغن پرفشار را به طرف پیستون قدرت فرستاده و باعث می شود ببیشتر نیروی مورد نیاز فرمان دادن را اعمال نماید.

ž


خرید و دانلود | 3,000 تومان
نوع فایل :pptx | تعداد صفحات :21
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط